poniedziałek, 1 października 2012

Wrześniowy karnawał blogowy (2012)

 No i jest. Z jednodniowym opóźnieniem, ale zawsze. Tym razem niewiele, ale za to naprawdę mocnych rzeczy. Zachęcam do zaglądania, czytania i przetrawiania. Warto.

(źródło)


Absolutnie pierwsze miejsce w stawce. Nie tylko dlatego, że bardzo lubię mitologiczny cykl na Kawiarce i żałuję, że tak rzadko coś się w jego ramach pojawia (choć tłumaczy to kaliber notek), ale także dlatego, że w ogóle lubię podobne wpisy. Lubię, kiedy ludzie, którzy czymś się zajmują, przekazują to dalej, a ja mam z tego powodu czystą, intelektualną radochę.

W ogóle przypomniało mi się, że miałam skomentować...

This is Madness - Misiael

W pewnym sensie o ekranizowaniu literatury. I to o takim ekranizowaniu, jakie frapowało mnie samą jakiś czas temu - o rozdarciu między duchem a literą.

Czym jest podłoga - Gackolandia

Pozycja tylko pozornie najlżejsza w stawce ;)

6 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie, acz moją ksywkę piszę się nieco inaczej ;) Ale i tak miło, że wpis się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Najmocniej przepraszam - palce myślą szybciej od głowy i ulegają przyzwyczajeniom. Czerwienię się i korzę, już poprawiłam.

    I nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O - również dziękuję za wyróżnienie. :) W imieniu swoim i Agamemnona. :D
    Ech, ech... cykl mitologiczny bardzo bym chciała pisać częściej, ba, w ogóle kłębi mi się od groma tematów, ale jakoś zebrać to do przysłowiowej kupy i napisać - to już nie idzie tak łatwo. :( Ale może wreszcie uda mi się wmówić sobie, że to ma sens i faktycznie spróbuję się za to zabrać. :)

    Swoją drogą: szlag. *zakłada na głowę papierową torbę* Od połowy września powtarzałam sobie, że tym razem wezmę udział w karnawale... Bo mi się nazbierało notek, które bym chciała polecić innym. I co? jak przyszło co do czego, to mi wyleciało z głowy, że to już październik. ;(
    Nie jest jeszcze za późno...? Nie, jest prawda...? ;|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i dołączyłaś :P Nie ma za co, cykl mitologiczny zawsze będzie miał miejsce w Karnawale i Kruffowym serduszku :)

      Usuń
  4. O! Uprzejmie dziękuję za wyróżnienie:) Wprawdzie od cytowanego wpisu nic nowego nie udało mi się na blogu opublikować (wrześniowa rzeczywistość należała do wyjątkowo zawirowanych i do tej pory nie jestem pewna czy jest i czym jest podłoga), ale może właśnie teraz będzie motywacja. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to będzie motywacja :) I nie ma za co - czysta przyjemność :)

      Usuń