piątek, 31 sierpnia 2012

Sierpniowy karnawał blogowy + mała zapowiedź

Przyłączam się z przyjemnością :) Pozwolę sobie wyciągnąć nieco "staroci", także ze względu na dość długą nieobecność w blogaskowym półświatku. I oto - uff! - zdążyłam!



Jak wiadomo, temat szkoły i szkolnictwa jest mi bardzo bliski, a tu spojrzenie od wewnątrz, choć z drugiej strony biurka - spojrzenie licealistki.


Nowa pozycja na mojej liście blogów śledzonych. Podsyłam tę recenzję, gdyż poczułam się zwyczajnie zaintrygowana.


O, taka inicjatywa. Serio zastanawiam się, czy nie dołączyć. Może ktoś zdecyduje się wcześniej.


Nie wiem, czy trzeba reklamować ten wpis. Jakkolwiek darzę "Diunę" ogromnym sentymentem, to świeże spojrzenie zawsze jest mile widziane.


Bo całkowicie się zgadzam :)


Bo ostatnio interesowało mnie, co tam w fantastyce za miedzą słychać, a jakoś nie było okazji sprawdzić. I oto jest!


I jeszcze...

Zbliża się NaNo, a przedtem chciałabym rozpropagować pewną ideę... Tak, żeby spotkania, jakie będą się odbywać też można do tego wykorzystać. Chodzi mianowicie o filk, praktycznie w Polsce nieistniejący. W przygotowaniu notka o samym gatunku i kilku jego postaciach. Jeśli jednak jest wśród Was ktoś, kto już się tym zajmował i chciałby się podłączyć, planuję też rzucenie na bloga kilku rzeczy, które powstały w moim własnym studio... znaczy różowej alkowie ;) Nie są to rzeczy ani dobrze zrobione, ani dobrze zagrane, ani zaśpiewane, ani nawet nagrane, więc nie ma powodów do krępowania się, a z radością zamieściłabym stosowne linki. W końcu w filku chodzi o dobrą zabawę!

7 komentarzy:

  1. Dzięki za wyróżnienie i to z takim komentarzem, że aż się zrobiłem różowe.

    Czekam na Twój wpis o filk, bo pierwszy raz słyszę i zabieram się za przeglądanie reszty linków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny blog. Lądujesz u mnie w linkowni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wylądowałam w zacnym gronie... Juhu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za polecenienie :) Mam przy tym nadzieję, że moje wrażenia z "Meridy" są w miarę do strawienia, bo pisanego tekstu jakoś ciężko mi szło ;)

    Poza tym świetny blog, będę tu regularnie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Cedro - nie ma za co ;) Z filkiem postaram się wyrobić jak najwcześniej, poza kolejką pewnie.

    @Misiael - miło mi :)

    @Agnieszka - no ba! :)

    @Aeth - ależ proszę bardzo, choć to skromne miejsce, jak widać ;) Mnie czytało się dobrze, inaczej by tu nie wylądowało ;)

    Wszystkim życzę dalszego takiego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, dziękuję za reklamę, miło widzieć, że kogoś to moje zrzędzenie zainteresowało ^^ I pomyśleć, że już nie dane mi będzie narzekać na liceum. No nic, pozostaje reszta systemu edukacji :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ proszę :) I powodzenia życzę!

    OdpowiedzUsuń